Sabahları güne nasıl başlarsanız öyle devam eder derler, bu perhiz içinde geçerli. Şayet formda kalmak veya forma girmek istiyorsanız sabah yediğiniz ilk öğün bütün gün yiyeceklerinizin göstergesidir. Kahvaltınızı sağlam yapın ki metabolizmanız güne iyi başlasın.
Kaçta kalkarsanız kalkın sabah kahvaltı sı çok önemlidir. Atladığınız takdirde abur cubur şeyler yemeye başlarsınız. Gün boyunca bu dengesiz beslenme sürer ve kilo almanız kaçınılmaz olur. diyet yaparken kahvaltının değeri çok büyük. Örneğin hiç zamanınız yok kahvaltı yapmaya, en hızlı şekilde halletmeniz lazım kahvaltı işini. Alın size en ideal kahvaltı örneği;
İki dilim ekmek arasına 4-5-6-7 zeytin yada krem zeytin sürün, üstüne ekmeği kaplayacak şekilde fakat çok kalın olmamak şartıyla beyaz peynir koyun, yağlı yağsız fark etmez yeter ki kaşar peyniri olmasın. Üstüne 1 ceviz tanesini serpiştirin. Kekik severseniz biraz da kekik serpin. Sonra orta boy kırmızı biberi yarısını bölün ve ekmek diliminin arasına yerleştirin. Tabii ki ekmek dilimleri de çok kalın olmasın. Güzel sıkma taze bir meyve suyu mesela şeftali suyu da eklediğinizde günün en iyi öğünü bu olacaktır.
Bu karışım sizi öğlene kadar tok tutacak kadar güçlüdür. Öğlene kadar aç kalın demiyoruz, ama kahvaltıyı ihmal etmemek için size en hızlı ve en vitaminli mini kahvaltı şeklini söyledik. Deneyin, ne kadar iyi bir kahvaltı şekli olduğunu göreceksiniz.