Android işletim sistemini bilmeyen var mı? Teknolojinin altın çağını yaşayan dünyada iletişimin en ileri çocuğu olarak isimlendirilen Android işletimi ile artık hayatımız çok kolaylaştı. Fakat, ne yapar bu Android işletimi ve yaşantımıza ne gibi yenilikler kattı?
İlk Android işletim sistemli cihazları iki bin yedi senesinde piyasaya çıktı. Birkaç bilinen marka cep telefonundan başka diğer telefonlarda bu Android işletimi bulunmuyordu. Lakin günümüzde birçok cep telefonu markası artık cep telefonlarında Android işletim sistemi bulundurmaya başlandı. Bunda kuşkusuz kullanıcının cep telefonu satın alırken bu Android işletimi araması ve Android işletim sistemi kataloğunda birçok programı barındırıyor olması rol aldı.

Andorid işletim sisteminin kataloğunda yer alan çeşitlerden birisi olan Hop stop ile bundan böyle kaybolmalara son vermektedir. Sözgelimi hiç bilmediğiniz bir yere gittiğinizde bu eklenti sayesinde elinizde bölgeyi tanıtan bir haritaya sahip oluyorsunuz. Özellikle farklı şehirlere seyahat edenlerin severek kullandığı bir uygulamadır.
Weather channel eklentisi ile bulunduğunuz yerin hava durumu ile alakalı geniş ve ayrıntılı bilgi alabiliyorsunuz.Balığamı gideceksiniz radyoda hava durumu haberlerini kaçırdınız mı sakın üzülmeyin Android işletim sistemli telefonunuz varsa Weather channel özelliği ile günlük hava durumu anında cep telefonununuz da ve bu program tamamen ücretsizdir.